ارتقاءمرتبه علمی عضو هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، طی حکمی از سوی دکتر محمد سلیمانی قائممقام و رئیس هیئتهای امنا و هیئت ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه 13 اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد و آقای دکتر مسعود رخش خورشید عضو هیئتعلمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.
خاطرنشان میگردد آقای دکتر مسعود رخش خورشید هیئتعلمی گروه آموزشی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی بیرجند هستند.
ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی و بالاخص دانشگاه صنعتی بیرجند، برای همکاران محترم، آقای دکتر رخش خورشید، آرزوی توفیق روزافزون و تداوم موفقیتها در کسب درجات علمی بالاتر داریم.
نظر شما :